Vásárlási feltételek

Céginformációk

Webáruház üzemeltetője
Üzemeltető: B&B Carp s.r.o
A webáruház tevékenysége: Horgászcikk kiskereskedelem
Cégjegyzék szám: 46-626-964
Adószám: SK2023500457
Bankszámlaszám: 2923874442/1100 / eurós /
IBAN: SK2011000000002923874442
SWIFT: TATRSKBX
Bank neve: Tatra banka a.s.
 
Bankszámlaszám: 11740030-20054269  / forintos /
IBAN: HU3811740030200542690000
SWIFT: OTPVHUHB
Bank neve: OTP Bank
 
Telefon: +421 915 201 601
E-mail cím: wobbler@armadillolures.sk
Webáruház címe: www.armadillolures.hu
Cégvezetés: Tomáš Gyorgy
Anton Gyorgy

A www.armadillolures.hu internetes webáruház használata

Internetes áruházunkban, könnyen, gyorsan megvásárolhatja az Ön által keresett terméket. A termékeket kizárólag on-line rendelheti meg a webáruházban, és házhoz szállítással kaphatja kézhez. A kívánt terméket a webshop-ban való böngészéssel, vagy a keresés funkció használatával találja meg.

A termék kiválasztása után, a kívánt mennyiség megadásával és a „Megrendelem” gomb megnyomásával adhatja hozzá a kosarához az adott terméket. Vásárláshoz regisztráció szükséges, a regisztráció után az alábbi adatokat kell megadnia:
  • 1. Szállítási és számlázási cím megadása;
  • 2. Megrendeléssel kapcsolatos esetleges megjegyzés, észrevétel megadása;
  • 3. Szolgáltatási feltételek elfogadása;
  • 4. Fizetési mód kiválasztása;
  • 5. Rendelés megerősítése.
A vásárlás során felmerülő probléma esetén kérjük, írjon ügyfélszolgálatunknak az oldal jobb felső részében található „Ügyfélszolgálat” gombra kattintva.

Kérjük, hogy a regisztráció során csak valós, megfelelő formátumú adatokat adjon meg, annak érdekében, hogy a kiválasztott termékhez késedelem nélkül hozzájuthasson.  Az armadillolures.hu, egyszeri, e-mail-ben történő kapcsolatfelvétel után, jogosult törölni a valótlan, vagy helytelenül megadott regisztrációs adatokat 

A vásárlás menete 

A regisztrációt követően, az e-mail cím és jelszó megadásával tud belépni a saját fiókjába. A vásárlást ezt követően megkezdheti.
  • 1. Válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket, jelölje a vásárolni kívánt mennyiséget, és a „Megrendelem” gomb megnyomásával helyezze őket a kosarába.
  • 2. Állítsa be a szállítási és számlázási címet, a szállítási és fizetési módot.
  • 3. Végül ellenőrizze a megadott adatokat és kattintson az „Elfogadom a rendelést" gombra.
    Fontos, hogy ügyeljen a megadott adatok helyességére, a termék ezek alapján kerül szállításra és számlázásra.
  • 4. Rendelését elektronikus úton igazoljuk vissza a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg 48 órán belül, kérjük, ellenőrizze a megadott e-mail cím helyességét, illetve vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a wobbler@armadillolures.sk e-mail címen. Megrendelését a visszaigazolásban szerepelő rendelésszámon tartjuk nyilván, melyet kérjük, hogy a megrendelés teljesítéséig szíveskedjen megőrizni.

Általános Szállítási Feltételek

A szerződés létrejötte

A webáruházban történő vásárlási szándék jelzése (megrendelés) esetén a felek között magyar nyelvű szerződés jön létre. Az B&B Carp s.r.o. a Megrendelő megrendelésének megérkezését a Megrendelő felé elektronikus úton visszaigazolja. Amennyiben a visszaigazolás a Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül nem érkezik meg, kérjük ellenőrizze, hogy e-mail elérhetőségét helyesen adta-e meg.

Amennyiben a megrendelt áruk, vagy azok egy része nincs raktárkészleten, úgy erről a Megrendelőt, a regisztrációnál megadott elérhetőségek egyikén a megrendeléstől számított 2. munkanapon belül tájékoztatjuk, annak érdekében, hogy a Megrendelő eldönthesse kíván-e élni a részszállítás, vagy a rendelés módosításának, törlésének lehetőségével.

A Megrendeléseket (szerződéseket) az B&B Carp s.r.o. elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

A minimális rendelési összeg bruttó 4.000 Ft.

10 kgfeletti szállítás esetén kérje egyedi ajánlatunkat a szállításra és csomagolásra vonatkozóan.

Az ÁFA mértéke 20%

Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási, utánvét költségét.

Utánvétes fizetési mód:
A futárszolgálattal kiszállított csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. Az áru ellenértékét, a szállítás, csomagolás és utánvét teljes összeget a Magyar pósta futárszolgálat csomagkézbesítőjének kell kifizetnie, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

Amennyiben a kézbesítő nem találja Önt otthon a kiszállításkor, egy értesítőt hagy a címen.

Személyes áruátvétel:
A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a Révkomáromi raktárunkban (B&B Carp s.r.o. ul. Vodná 4, 94501, Komárno, Szlovákia.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 30 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 30 nap letelte után a rendelést töröljük.

Amennyiben a megrendelő nem jelentkezik a csomagért, fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelőt a további internetes vásárlási lehetőségtől ideiglenesen eltiltjuk, amíg a korábbi esetet nem sikerül tisztázni.

Téves megrendelés, rendelés módosítás:
Amennyiben rendelését tévedésből adta le vagy korrigálni szeretné, azt a leadást követően e-mailben a wobbler@armadillolures.sk vagy nfo@bbcarp.sk címen vagy a +421 915201601-ös telefonszámon személyesen megteheti a csomag feladása előtt.

Amennyiben a megrendelő a csomag feladása után mondja vissza a rendelést és a csomagot nem veszi át, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a megrendelőt a további internetes vásárlási lehetőségtől ideiglenesen eltiltjuk, amíg a korábbi esetet nem sikerül tisztázni.

Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet, hónapot kellene várni az adott termék megérkezésére), kérheti a rendeléstől való elállást, a rendelés törlését.

Szállítási határidők
A termékek jelentős része állandóan készleten van. Törekszünk arra, hogy a megrendelt árukat a lehető legrövidebb idő alatt eljuttassuk vevőinkhez. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 5-8 munkanap alatt ki tudjuk szállítani. Ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyen esetekben lehetőség van arra, hogy a hiányzó terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Webáruházunk fenntartja magának a jogot, hogy elsősorban az akciós termékek esetén, csak kiskereskedelmi mennyiséget szolgáljon ki.

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. A kézhezvételi időpont házhozszállítás esetében, a futártól történő átvétel időpontja, ami a futártól kapott nyugtával bizonyítható.

Amennyiben az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja a fogyasztót, akkor a vásárló az elállási jogát az áru átvételének napjától számított 3 hónapon belül gyakorolhatja. Ha e három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra, akkor a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 8 munkanapos határidő attól a munkanaptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.

Amennyiben a vásárló él elállási jogával, az Eladó köteles azonnali hatállyal, de legkésőbb 30 (harminc) napon belül a Vételárat visszafizetni.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányának vásárlása esetében, ha a csomagolást felbontotta.

Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként az B&B Carp s.r.o elengedett a házhozszállításkor.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Fizetési lehetőségek

Utánvételes fizetés: Ebben az esetben a vevő fél a csomagot a postai átvételkor fizeti ki.
Fizetés személyes átvétel esetén: Ebben az esetben a vevő fél az B&B Carp s.r.o. cég megbízott munkatársának fizeti ki a csomagot személyes átvételkor készpénzben.
Banki átutalással: Ebben az esetben a vevő fél csupán a számla kiegyenlítése után kapja meg a megrendelt terméket/ket, amelyet banki átutalással végez az B&B Carp s.r.o. cég számlájára.

Bankszámlaszám: 2923874442/1100 / eurós /
IBAN: SK2011000000002923874442
SWIFT: TATRSKBX   bank neve Tatra banka a.s.
11740030-20054269  / forintos /
IBAN: HU3811740030200542690000
SWIFT: OTPVHUHB   bank neve OTP Bank

Szállítási költség: max. 2000 ft / attól fug hogy a vevó utánvételes fizetésel akarja átt venni a csomagot vagy banki átutalással /jelenleg a cégunknek nincs szerzódés semmilyen futár szolgálatal - jelenleg a magyar pósta belfoldi díjak alapján kuldjuk a megrendelt árut
Előreutalás esetén a szállítási költség csökken az utánvét költségével. Amennyiben ezt a módot választja, kérjük, ezt jelezze felénk.

Akciós szállítás: 25 000 Ft értékű megrendelés esetén a postaköltség ingyenes.

Szavatosság Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk. A szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén, a vevő kérheti:
  • a) elsősorban - választása szerint – a kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy, ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget
  • b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.

Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
  • a) elsősorban - választása szerint – a kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy, ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget
  • b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A vonatkozó jogszabályok teljes szövege itt olvasható:
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
Ptk. a hibás teljesítésről

Köszönjük a termékeinkkel és webshopunkkal kapcsolatos érdeklődését. Ha a megrendelés menetével, vagy a szállítással, fizetéssel kapcsolatban bármilyen további kérdése merül fel, készséggel állunk rendelkezésére elérhetőségeinken.